ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η ομάδα του mgeshop.gr και της Εταιρείας μας, αξιοποιώντας τη μακρά εμπειρία και τεχνογνωσία της στο χώρο του της εμπορίας προϊόντων, εγγυάται τη φύλαξη και συντήρηση των ειδών του καταλόγου του καταστήματος κάτω από επαγγελματικές συνθήκες. Επιπλέον, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε είδος να παραδοθεί σε εσάς σε τέλεια κατάσταση. Υπενθυμίζουμε ότι ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Τα δικαιώματα του καταναλωτή τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του νόμου 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή (ΦΕΚ Α΄191/16.11.1994) όπως αυτό σήμερα ισχύει. Για κάθε θέμα που δεν αναφέρεται ρητώς στους παρόντες όρους χρήσης, εφαρμόζεται η κείμενη νομοθεσία.

Σε περίπτωση οιουδήποτε ελαττώματος στο προϊόν, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο του mgeshop.gr εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, προκειμένου να δρομολογηθεί είτε η αντικατάσταση του προϊόντος είτε η επιστροφή των χρημάτων σας εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ελαττωματικού προϊόντος με πίστωση του ποσού που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό σας ή στην κάρτα από την οποία πραγματοποιήσατε την αρχική αγορά (όχι σε μετρητά) τον οποίο θα μας υποδείξετε.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να μην έχουν ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία χωρίς φθορές! Το προϊόν επιστρέφεται στην αρχική του κατάσταση και πρέπει να συνοδεύεται από το σύνολο των εξαρτημάτων που το αποτελούν. Εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί ή αποσφραγιστεί η αρχική του συσκευασία, ΚΑΜΙΑ επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Επιπλέον τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης, την κάρτα αλλαγής, ή το τιμολόγιο αγοράς. Το δικαίωμα αλλαγής/ επιστροφής αφορά ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Η επιβάρυνση των μεταφορικών της επιστροφής, βαρύνει πάντοτε εσάς ενώ για την εκ νέου αποστολή προϊόντων ισχύουν κανονικά οι ανωτέρω όροι αποστολής της Εταιρίας μας. Η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν, καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί με μήνυμα στην ηλεκτρονική του διεύθυνση ή τηλεφωνικώς μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος αλλαγής/επιστροφής. Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος/προϊόντων κατά τα ανωτέρω, και εφόσον επιλέξετε την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού και όχι την αλλαγή του προϊόντος με άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, εφόσον η παραγγελία πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει άμεσα στη χρεωθείσα πιστωτική κάρτα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που η παραγγελία είχε πληρωθεί μέσω αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, με πίστωση του λογαριασμού του οποίου είστε δικαιούχος, και που θα μας υποδείξετε και θα μας γνωστοποιήσετε εγγράφως. Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η επιστροφή των χρημάτων είναι ανέξοδη, δηλαδή σας επιστέφουμε ολόκληρη την αξία του προϊόντος που επιστρέφετε. Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την αντικατάσταση με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι του ποσού του καταβληθέντος τιμήματος, είτε να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.